Týdenní plán 17. 2. – 21. 2.
Matematika
DÚ:
z 18 a 19/2
- v pracovním listu str. 5, cv. 6 a 7
- v pracovním listu str. 4, cv. 2
odkaz zde; děti mají u sebe (z hodin by měly být vyplněny zbytek stran 3, 4 a 5)
ze 17/2 (odevzdat 18/2):
- v pracovním listu str. 3, cv. 1 a 2 (odkaz zde; děti mají u sebe)
(z hodiny by měla být vyplněna a opravena celá str. 2)
(z hodiny by měla být vyplněna a opravena celá str. 2)
přes jarní prázdniny:
- zopakovat si základní vztahy mezi jednotkami délky (mm, cm, dm, m, km - kolikrát větší/menší je ta a ta jednotka než jiná)
- zopakovat si základní vztahy mezi jednotkami délky (mm, cm, dm, m, km - kolikrát větší/menší je ta a ta jednotka než jiná)
- zopakovat si základní vztahy mezi jednotkami obsahu (mm2, cm2, dm2, m2, km2 - kolikrát větší/menší je ta a ta jednotka než jiná)
(viz přiložený obrázek na konci stránky - po rozkliknutí se zvětší)
Týdenní plán učiva:
- převody jednotek obsahu a délky - intenzivní opakování s cílem napsat v pátek/další pondělí písemku s lepším výsledkem než minule; (do systému bude zadána až lepší z obou známek, pokud děti potřebují připomenout, co dostaly, napište mi prosím)
- desetinná čísla
a) opakování (zápis, převod des. čísla na des. zlomek),
b) základní porovnávání desetinných čísel (0,05 > 0,0005; 1 > 0,9 apod.)
Plánované písemné práce:
pondělí 24/2: Převody jednotek délky a obsahu - opravná práce